کتابکده؛ارزانترین و بهترین

روحتان را با مطالعه سیراب کنید

کتابکده؛ارزانترین و بهترین

روحتان را با مطالعه سیراب کنید

::چی صدات کنم فسقلی من؟::

همیشه انتخاب اسم از دغدغه های خونواده هایی هست که به تازگی قراره خداوند کوچولویی رو بهشون ببخشه

آپلود عکس 

با همت کتابکده,مجموعه ای از متنوع ترین اسامی زیبای دخترانه فارسی,کردی,ترکی,عربی و... جمع آوری شده,که فکر میکنم خیلی به درد مادران عزیزیکه توراهی دخمل دارن میخوره,پس این فرصت خوب برای تهیه این مجموعه به درد بخور رو از دست ندین

قیمت مجوعه نامهای دخترونه ::چی صدات کنم فسقلی من؟:: فقط ٢۰۰۰ تومان میباشد
برای تهیه این مجموعه در خدمتتون هستیم


برای پرداخت از لینک زیر اقدام نمایید:


پس از پرداخت شماره پیگیری و ایمیل صحیح خود را در بخش نظرات کتاب مورد نظرتان قرار دهید تا کتاب برایتان در اسرع وقت ایمیل شود


برای سهولت در پرداخت،بانکی را انتخاب کنید که با کارت بانکی شما هماهنگی دارد،در صورت خطا در تراکنش مجددا تلاش نمایید


درصورت بروز خطا و ناموفق بودن تراکنش شما یا نداشتن رمز دوم برای خرید آنلاین با ذکر این نکته در بخش نظرات(که تمایل به خرید کتاب دارید ولی یکی از موارد بالا امکان این قضیه را از شما گرفته است)و ثبت ایمیلخود در این بخش منتظر راهنمایی ما برای تهیه کتاب مورد نظر باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.